Op 16 maart 2023 verwelkomen wij je graag op onze Konnect klantendag in Bunnik. Een middagvullend programma waar we starten met een welkomstlunch en een partnermarkt waar jij waardevolle business- en integratie partners kunt vinden.
Na de lunch starten wij met een plenaire sessie en hierna volgen er meerdere break out sessies met verschillende thema's die een belangrijke rol spelen binnen groothandels- en verhuurbedrijven.
De dag sluiten wij graag samen met jou af tijdens een borrel.
Datum
Donderdag 16 maart 2023 - van 12:00 uur tot 17:30 uur
Locatie
De Landgoederij, Bunnik
Wij verwelkomen je graag tijdens lunchtijd en starten de middag met een heerlijke lunch. Onze waardevolle business- en integratie partners zijn ook aanwezig en verwelkomen je graag op de partnermarkt.
Hier kun jij alle vragen aan hen kwijt.
We starten de dag gezamenlijk tijdens een plenaire sessie van 60 minuten. Hier vertellen wij je meer over de ontwikkelingen in onze software oplossingen, en informeren we je over de toekomstige features. Daarnaast geven we inzicht in de ontwikkelingen binnen onze teams voor Support & Consultancy.
Na het plenaire gedeelte gaan we in kleinere groepen uiteen tijdens de break-out sessies. In totaal zijn er 2 ronden en kun je kiezen uit verschillende sessies met thema's die belangrijk zijn voor groothandelsbedrijven en verhuurbedrijven.
Elvy biedt verschillende software om financieel administratieve processen volledig te digitaliseren en verder te optimaliseren, volledig geïntegreerd met KCS Wholesale. Met de oplossing Elvy Factuurverwerking verwerk je digitaal en geautomatiseerd inkomende facturen in het ERP systeem. Andere oplossingen van Elvy zijn Elvy Declaratieverwerking, Elvy Inkoopmanagement, Elvy Contractregistratie en Elvy Documentarchivering. Wij zijn ervan overtuigd dat je met deze oplossingen grip hebt op je financieel administratieve processen.
Den of Data: Unlock Your Data Potential Data & Business Intelligence Partner KCS Benelux. De potentiële waarde van data is enorm, maar die waarde blijft vaak onbenut. Den of Data optimaliseert jouw bedrijfsresultaat door van data, naar inzicht, naar actie te gaan! Ons Data Platform (Azure + Power BI) zorgt dat data op 1 plek samenkomt vanuit alle applicaties: - Alle KCS producten (inkoop, sales, voorraad, assets, etc) - Financiële systemen - Marketing systemen - en overige bronnen (Excel / ODBC / SQL /etc.) .
Actemium is jouw strategische, langetermijnpartner in logistieke automatisering. Van warehouse management tot draadloze netwerken, van mobiele robots tot orderpickoplossingen, en van mechanisatie tot artificial intelligence in een digital twin.
CAS genesisWorld is de complete oplossing voor CRM, die je optimaal bij jouw klantenwerving en klantenbeheer ondersteunt. Zo flexibel, dat ze zich ideaal aan jouw bedrijf aanpast en zo sterk, dat je onmiddellijk kunt starten. Zo flexibel, dat ze zich ideaal aan jouw onderneming aanpast en zo sterk, dat je onmiddellijk kunt starten. CAS genesisWorld groeit mee en kan probleemloos worden uitgebreid. Intelligente modules en interfaces bieden voor elke behoefte de passende oplossing. Concentreer je op jouw kernactivitet, terwijl CAS genesisWorld zorgt voor jouw processen.
Progress is de ervaren, vertrouwde leverancier van producten die zijn ontworpen met jou, onze klanten, in gedachten. Met Progres kun je bouwen wat jij nodig hebt, implementeren waar en hoe jij wilt, jouw klanten in staat stellen om te werken en dit alles veilig beheren. Zo realiseer je nog sneller groei. Want Progress is niet alleen onze naam, het is ook wat wij willen dat jij bereikt.
Slimstock is al 30 jaar specialist in het leveren van kennis en software op het gebied van forecasting, demand planning, supply chain management en inventory management. Wij bieden bedrijven een complete oplossing voor het structureel verbeteren van hun voorraadpositie. We zijn continu bezig met het verbeteren van de supply chain van onze klanten en het uitbouwen van hun producten en dienstverlening. Naast forecasting & demand planning en inventory management hebben we oplossingen voor promotiemanagement, lifecycle management, orderoptimalisering en winkelreplenishment. Via onze Academy bieden wij een ruim pakket van trainingen aan op gebied van voorraadbeheer en voorraadoptimalisatie.
Claranet is een Managed Services Provider (actief in 11 landen op 4 continenten) en wij leveren onze klanten diensten en oplossingen op het vlak van cloudinfrastructuur, cybersecurity, netwerk en connectiviteit. Wij zijn er trots op dat we voor Kerridge de onderliggende infrastructuur, van waaruit Kerridge (een deel van) haar klanten hun Kerridge-oplossingen distribueert, leveren en mede beheren. Claranet, big enough to deliver, small enough to care.
Hieronder vind je het programma voor de break-out sessies. Per stream kun jij aansluiten bij 1 sessie die voor jou het meest aanspreekt of waar je meer over zou willen weten. Meer informatie over de sprekers, de inhoud van de sessies en het inschrijven voor de break outs is binnenkort mogelijk via de Konnect app - meld je aan en je krijgt een persoonlijke uitnodiging om de app te downloaden zodra deze gelanceerd is!
****
Digital Services & Integratie: de transitie van de groothandel
door KCS
In deze sessie vertellen wij over onze kijk op digitale oplossingen voor de groothandel. Binnen de KCS groep bieden wij niet alleen verschillende ERP oplossingen voor de handelsbranche, maar ook een verscheidenheid aan oplossingen als Rest API’s, layered apps,
e-commerce oplossingen en mobiele applicaties.
****
De rol van een verhuurbedrijf in verduurzaming
in samenwerking André Buwalda, Sijperda Verhuur & KCS/inspHire
In deze sessie neemt André Buwalda, Sijperda Verhuur je mee in hun verhaal over de stappen die zij de afgelopen vijf jaar al genomen hebben in hun transitie naar een businessmodel dat bijdraagt aan de circulaire economie en de verduurzaming binnen de bouw.
Lees meer
****
CRM zoals CRM bedoeld is
Data optimaal benutten: meer waarde uit jouw organisatie met data
Partnersessie door Sam Balkenende en Pieter de Graaf, Den of Data
Inzicht in je data is belangrijk, tijdens deze sessie informeren wij je over de
mogelijkheden die wij hiervoor bieden. De potentiële waarde van data is enorm, maar die waarde blijft bij veel organisaties onbenut.
Ga van data, naar inzicht naar actie en haal meer waarde uit jouw data.
Lees meer
****
Break out 2: Digitalisering in de verhuurbranche
Overzicht van de laatste en toekomstige ontwikkelingen in inspHire Office en inspHire Corporate
****
Wat is jouw volgende stap in logistieke automatisering?
Partnersessie in samenwerking met Actemium WMS
Jouw ERP systeem vormt een stevige basis voor de automatisering van jouw logistiek. Wil je een stap verder zetten? Dan zien wij volop kansen. Bijvoorbeeld in een papierloze werkvloer. Of in een koppeling met een volledig WMS, dat jouw processen nog nauwkeuriger aanstuurt. We laten je graag zien wat je daarmee bereikt.
Aan de hand van toepassingen bij onze klanten presenteren we meer voorbeelden van optimalisaties voor logistieke processen. Van moderne orderpicktechnieken, tot mobiele robots en van gemechaniseerde opslag, tot automatische transport- en sorteersystemen.
Lees meer
Na een inspirerende middag willen wij je graag bedanken en sluiten we de dag gezamenlijk af met een borrel.
Wil jij hier zeker bij zijn? Meld je dan snel aan! We hebben maar een bepaald aantal plekken beschikbaar dus reserveer je plek nu.
Leverancier van gespecialiseerde software, IT services, advies en support van ons volledig geïntegreerde ERP systemen voor handel, distributie, verhuur, installatie en projecten.
Copyright © 2021 Kerridge Commercial Systems. All rights reserved.
Email: info@kerridgecs.nl
Bel ons op: +31 (0) 88-8543543